O metaverso, que é e como empregalo no meu negocio?

O Metaverso é a nova fronteira dos negocios, unha oportunidade para crear experiencias tan inmersivas e realistas que poden cambiar as percepcións dos usuarios sobre as empresas, refrescar os sentidos dos empregados e inspirar aos creadores para que teñan novas ideas que dean lugar a contido innovador. O Metaverso non é só un espazo destinado ao ocio, senón que ten o potencial de transformar os futuros mercados ao facer posible que as empresas estean presentes nun reino dixital alternativo no que os usuarios poden interactuar coa nosa marca de múltiples maneiras diferentes.

Tamén supón unha oportunidade para que as empresas conecten cos clientes a un novo nivel: creando experiencias de marca memorables, educando e facéndoos partícipes do produto ou servizo que ofrecen, e inspiren aos empregados dándolles a liberdade de explorar a súa contorna de traballo e inspirarse no que hai máis aló.

 

Crear un prototipo dixital

A RV (realidade virtual) está aínda nas súas primeiras etapas e non é unha habitual canle de marketing pero si que está posicionándose nalgúns sectores. Por tanto, é importante probar a súa estratexia antes de investir fondos significativos na implementación da campaña. Un dos primeiros pasos é crear un pequeno prototipo da experiencia de marca en RV e probala cun público relevante para o seu negocio.

 

Desenvolver unha estratexia eficaz para aproveitar o potencial do Metaverso

O Metaverso, aínda está en desenvolvemento e, polo tanto, a súa adopción é limitada na actualidade para algúns sectores. Por tanto, será importante construír unha estratexia que sexa relevante para a canle e o contexto da RV no momento axeitado. O Metaverso tamén representa unha oportunidade para reinventar a experiencia de marketing. Dado que as experiencias de RV son máis atractivas que o son ou as imaxes estáticas por si mesmas, pódese utilizar esta tecnoloxía para mellorar a experiencia do cliente mediante a gamificación, o contido personalizado e os elementos interactivos, dando unha mellor idea do servizo e produto final.

 

Aumentar a miña presencia no Metaverso

Podemos incrementar a nosa presenza no Metaverso mediante a construción ligazóns con outras plataformas e canles que poidan conectarse á contorna da RV. Os creadores de contidos, incluídas as empresas de xogos, os servizos de transmisión de vídeo e as redes sociais como YouTube e Facebook, xa introducen cada vez máis contidos de vídeo de 360º.

Como conclusión, a RV é unha tecnoloxía de marketing emerxente e aínda está nas súas primeiras etapas de aplicación, e hai poucas canles establecidas para a distribución de contidos. Ademais, os prezos dos cascos de RV seguen sendo relativamente elevados, o que fai que non sexan alcanzables para unha gran parte da poboación.

Con todo, aínda que a adopción da RV é limitada e está impulsada principalmente polos xogos e o entretemento, non debemos esquecer que nun corto prazo é posible que isto a medida que a tecnoloxía madure, máis produtores de contidos invistan en RV e o prezo dos periféricos de RV sexan asumibles.

Esperaremos ata que o Metaverso madure, pero xa é importante centrar e traballar cara contido de RV e crear unha comunidade fiel que podamos trasladar ao noso Metaverso nun futuro.

Se queres coñecer mellor o potencial no teu negocio e a súa comunicación, e precisas ter claro o enfoque da túa estratexia, podes solicitar asesoramento no ámbito de negocio, sen custe, a través do formulario de Igape Responde.

Categorías: Artigos.