Segundo datos dun estudo da empresa Domo, no 2021 cada minuto visualizáronse 167.000 millóns de vídeos en TikTok, escribíronse 575.000 chíos, compartíronse 65.000 fotografías, 6 millóns de persoas realizaron unha compra en liña ou 12 millóns de persoas enviaron unha mensaxe electrónica. Estas cifras evidencian que o coñecemento, actualmente, conleva unha potente capacidade de procesamento, cribado, análise e simplificación de datos masivos.
“O coñecemento é poder”, frase atribuída a Francis Bacon, soado filósofo, político, avogado e escritor inglés. Significa que, mentres máis coñecemento se ten sobre algo ou alguén, máis poder se terá. É dicir, a frase trata de expresar a idea de que o coñecemento sobre algo permite máis opcións e mellores modos de enfrontar unha situación.
A Business Intelligence (BI), ou Intelixencia Empresarial, é “un termo xenérico que inclúe as aplicacións, as infraestruturas e as ferramentas, así como as mellores prácticas, que permiten o acceso e a análise da información para mellorar e optimizar as decisións e o rendemento dunha empresa” (consultora Gartner Inc.). Non confundir co Big Data, que se ocupa da captura, almacenamento e procesamento de datos masivos, ou o Data Science que fai referencia á análise preditiva e prescritiva deses datos.
Poderiamos dicir que, o Big Data permite a captura, almacenamento e procesamento de datos masivos, que analizaremos mediante ferramentas de Business Intelligence e permitiranos proxectalos cara o futuro o Data Science. Deste xeito, na práctica, implementar un Business Intelligence moderno implica contar cunha vista integral de todos os datos da organización, e en usar estes datos para eliminar as ineficiencias e adaptarse rapidamente aos cambios do mercado ou a demanda.
Por último, falaremos agora de forma sintética de 3 aspectos do Business Intelligence: vantaxes, desvantaxes e ferramentas.
Vantaxes da súa utilización
- Visión xeral e control de distintas áreas da empresa: informes financeiros, comerciais, de márketing, etc.
- Customizable e accesible: crea cadros de mando e informes específicos segundo as necesidades da empresa e os distintos departamentos.
- Maior visibilidade dos procesos e identificación daqueles que necesitan máis atención.
- Aumento da produtividade. Pódense obter informes con tan só un clic (maior eficiencia en recursos e tempo).
- Sinxeleza nas análises. Permite mesmo a aqueles que non son analistas recompilar e procesar información de forma rápida.
- Axilización de procesos. Automatízase a analítica e elimínase a complexidade dos procesos.
Desvantaxes da súa utilización
- Os programas que se requiren non son excesivamente caros, pero adoitan requirir integracións a medida.
- Complexidade na implementación do datawarehouse (depósito de datos).
- Necesítase tempo para que se implemente o sistema de almacenamento.
Algunhas ferramentas das máis populares:
- Microsoft Power BI.
- IBM Cognos Analytics.
- Oracle Business Intelligence.
A través do Igape Responde, ofrecemos asesoramento gratuíto para que avances na dixitalización do teu negocio. Só tes que explicarnos cal é a túa necesidade a través do formulario dispoñible na nosa web.