A estratexia comercial B2C: como chego aos meus clientes potenciais

Como atopar novos clientes cando o panorama do marketing está saturado de información?

A resposta está en dirixirse aos nosos clientes potenciais con mensaxes, ofertas e produtos específicos. Co comercio electrónico, as redes sociais e as ferramentas de análise nunca foi máis doado identificar quen son os nosos clientes. Este é o noso primeiro paso para desenvolver unha estratexia B2C.

Que é unha estratexia B2C?

Esta estratexia utilízase para identificar aos nosos clientes obxectivo e construír un plan de comunicación para conectar con eles. Coas ferramentas de análise da nosa páxina web ou das nosas redes sociais podemos descubrir con facilidade o tipo de clientes que poderían utilizar os nosos produtos ou servizos. Se non dispoñemos aínda desta información, a técnica do persoa buyer pode ser efectiva. Se chegamos aos clientes axeitados, venderemos máis produtos e obteremos maiores beneficios.

Como desenvolver unha estratexia B2C

Hai moitas maneiras de desenvolver unha estratexia B2C dependendo dos produtos da nosa marca e do tipo de cliente obxectivo. En primeiro lugar, examinaremos o perfil do noso cliente obxectivo. Os datos demográficos, o estilo de vida e as súas necesidades. A continuación, identificaremos os valores fundamentais do noso cliente ideal e, finalmente buscaremos os aspectos comúns dos nosos clientes obxectivo. Despois usaremos todas estas características para orientar a nosa estratexia de B2C.

Unha estratexia B2C eficaz debe ter

Un mercado obxectivo claramente definido: como vimos, unha boa estratexia B2C debe centrarse no tipo de clientes aos que queremos chegar.

Proposta única de venda: pode parecer difícil nun primeiro momento descubrir que diferencia ao noso produto/servizo. Con todo, se pensamos un pouco seguro que descubrimos ese motivo polo que os nosos clientes consomen o noso produto unha e outra vez.

 – Traxectoria do cliente obxectivo: as persoas seguen un camiño á hora de adquirir un produto. Poñéndonos na pel do consumidor e seguindo os pasos de compra entenderemos mellor como pensa, se comporta e que o leva a tomar unhas decisións determinadas.

Compromiso do cliente obxectivo: dependendo do momento do teu negocio, os consumidores poden ter un maior ou menor nivel de compromiso co teu produto. Identificar onde estamos pode axudarnos a realizar unha campaña máis ou menos agresiva sen correr o risco a perder ao noso público. Unha vez finalizada a campaña, é importante medir o éxito alcanzado para facer os axustes necesarios e maximizar a efectividade das próximas campañas.

Resultados

Os resultados dunha estratexia B2C dependen do éxito das dúas primeiras partes da estratexia. Unha estratexia centrada en dirixirse aos clientes axeitados sen unha proposta de venda única claramente definida ten poucas probabilidades de ter éxito. Para crear unha estratexia B2C eficaz, debemos identificar aos nosos clientes obxectivo, construír unha estratexia de marketing ao redor das súas necesidades e, a continuación, executar o plan. Se somos capaces de facer isto, imos construír unha relación cos nosos clientes e crearemos un impacto duradeiro.

Tes dúbidas sobre como realizar o teu plan B2C? Podes contactar con nós a través do formulario.

Categorías: Artigos.