Tendencias en email marketing para conseguir máis vendas

O email marketing continúa máis vivo que nunca. Trátase dunha das ferramentas máis antigas no mundo da publicidade e o marketing pero segue sendo das máis efectivas. Durante a pandemia, xunto coas estratexias de social media ads, a comunicación a través do email foi reforzada en moitas empresas e os usuarios responderon de forma moi positiva.

As marcas aproveitaron o tempo que pasamos en casa para mellorar os seus contidos e actualizar as súas bases de datos. Da mesma forma que os usuarios aproveitaron para revisar todos eses correos que antes ignoraban e que agora ou se deron de baixa definitivamente ou empezan a prestarlles máis atención. Polo tanto, atopámonos no mellor momento para poñernos ao día en email marketing.

Con todo, debemos ter en conta que non todas as campañas funcionan. Para que unha estratexia de email márketing sexa efectiva debe adaptarse ás novas tendencias, baseadas na hiperpersonalización, os procesos preditivos e os leads magnets (conseguir leads a través de contido gratuíto de valor para a túa audiencia).

Segmentar á nosa audiencia é o primeiro paso e o máis importante
O que está a facer que o email continúe sendo parte fundamental de calquera estratexia de marketing é a personalización. Ante a saturación de correos e de información que recibimos actualmente, o que triunfa é que personalicemos ao máximo o contido. Isto só conséguese segmentando a nosa base de datos segundo o perfil de público e, sobre todo, segundo a fase na que se atope dentro do embude de vendas. Non é o mesmo enviarlle un produto novo a un potencial para que o compre cando xa nos coñece e realizou unha acción previa, que cando simplemente deixou o seu email para participar nun sorteo ou para descargarse algo gratuíto. Debemos primeiro establecer unha interacción de valor e despois convertelo en venda.
Temos poucos segundos para convencerlle de que non elimine o email
A diferenza entre que o usuario lea o teu email ou o elimine depende de elementos que se perciben en poucos segundos. Debes ser capaz de atraer a súa atención de forma moi rápida. O asunto, os titulares rechamantes, o deseño sinxelo e, por suposto, móbil, serán as claves para que non acabe na papeleira. Por certo, ten moi en conta o modo nocturno nos correos, cada vez máis popular entre os usuarios.
Todos podemos empezar a facer automatización do marketing, sen investimento
Existen moitas ferramentas gratuítas de email márketing que inclúen xa solucións tanto de CRM como de automatización do márketing. Ademais de Mailchimp, que evolucionou moito leste últimos anos incorporando funcións de automatización, CRM e tamén de publicidade, contamos con ferramentas como Hubspot ou Active Campaign ao alcance de calquera empresa que queira incorporar accións automáticas e de xestión de leads na súa estratexia de márketing. Destacar a opción de seguimento do proceso de vendas que ofrece Hubspot na súa versión gratuíta.
O email non está só, debe ser multicanle
Debemos ter en conta que todas as accións que se realicen en email márketing deben ter como obxectivo a conversión final noutra canle, normalmente a nosa web ou ecommerce. Por tanto, as chamadas á acción no deseño e a integración da ferramenta de email márketing co noso CMS é fundamental.
Up- selling e cross- selling nos teus emails
En envío de emails personalizados xusto despois do abandono dun carriño de compra é unha das estratexias que máis funcionan en tendas en liña. A tenda de informática PC Componets, por exemplo, leva moito tempo utilizando con éxito esta técnicas para converter clientes potenciais en vendas. Tamén se utiliza cada vez máis a estratexia de up selling (convencer ao potencial de que compre un produto similar, normalmente uno máis caro con máis valor segundo as súas necesidades, como xa coñecemos que lle interesa podemos ofrecerlle o mellor) e de cros selling (ofrecer algo a maiores do que quere comprar ou comprou, normalmente algo máis económico para que a acción de engadir ao carriño sexa máis rápida).
Tenta que os emails os envíen persoas
Utilizar unha ferramenta de deseño de emails como Mailchimp non significa que teñamos que renunciar ao envío desde un perfil persoal. Como mínimo, recoméndase que na firma (aínda que o email sexa o xeneral da empresa) inclúase o contacto de alguén que forme parte do equipo. De feito, durante o 2020 xeneralizouse o envío de emails masivos de parte dos propios directivos e responsables de departamentos, con foto incluída. Desta forma, ademais de dar maior relevancia e veracidade ao contido, transmítese unha proximidade entre a dirección e o consumidor final que axuda a fidelizar e conseguir vendas. En resumo, a clave está en priorizar a calidade fronte á cantidade, conseguir unha base de datos o máis segmentada posible, coidala, personalizala, recompensar a fidelización e analizar moito os resultados para conseguir vendas sen necesidade de aplicar estratexias de publicidade invasivas.
Categorías: Artigos.