Hai uns días celebrábanse as eleccións presidenciais dos Estados Unidos. Kamala Harris, vindeira vicepresidenta do país, no seu primeiro discurso, facía mención a súa posición como a primeira muller en chegar ao posto, pero non a derradeira. Abrindo así, un camiño de posibilidades. No escenario covid, hai negocios que volven estar pechados, e quizás non sexa a derradeira vez, mais neste contexto incerto tamén existe un espazo para que autónomos e empresas galegas atopen novas posibilidades e sigan adiante.
As principais estratexias: novos modelos de negocio dixitais e venda na internet
Son diferentes as posibilidades e os cambios que están incorporando as empresas, compartimos algúns dos exemplos que máis se repiten.
Empresas que chegan a novos clientes. Casos como Tres Fuciños que comezaron a vender a través de WhatsApp ao consumidor final, ou Ganadería Hermanos Cortina, que implantou a venda directa a través da rede. Ampliar a novos segmentos ou evolucionar a un modelo de negocio dixital, poden ser unha das estratexias para seguir xerando ingresos no teu negocio.
Produtos dixitais. Ximnasios con clases en liña en directo e plataformas de acceso a contidos gravados para entrear. Como son o caso de Vikika e o seu ximnasio Entrena Virtual, xurdido no confinamento ou CTS Crossfit Vigo.
Ao longo deste ano, as buscas de “entrega de alimentos” aumentaron un 35% en comparación con 2019. Os consumidores adaptáronse ao contexto imposto, e as empresas tamén o deben facer. E así está sendo, restaurantes con carta en liña e comida a domicilio. Son moitos os establecementos que viron no delivery a súa forma de continuar vendendo. Pero non só eles, a panadería pontevedresa Pumpernickel puxo en marcha o take away, e a plataforma Tappers.es fai chegar tamén a comida ao teu domicilio. Onte a discoteca madrileña Joy Eslava anunciaba que se transformará nun restaurante con espectáculos. Neste caso estamos falando de como a través da redefinición do negocio, para adaptarse ao contexto que está a vivir o ocio nocturno, pode atoparse unha vía para continuar.
O sector do comercio ao miúdo e empresas artesás tamén están cada vez máis presente na venta dixital. Como a Mercería Edelweiss, un caso de éxito na venda a través de Instagram.
Os negocios están a atopar en internet unha oportunidade para seguir. Pero existen outros exemplos de diferentes accións e estratexias para adaptarse. Por exemplo, a empresa suiza On running está a ofrecer unha subscrición polo uso das zapatillas de correr que te renovan ao chegar aos 400 km.
Restaura a relevancia do teu negocio, escoita ó mercado e impacta aos teus clientes
quecovid.es é unha web xurdida para solucionar o problema que como cidadáns vivimos ante a continua actualización da información sobre as restricións da covid. É sinxela e responde a unha pregunta, Que podo facer? Introduces o teu código postal e accedes as restriccións vixentes.
Esta iniciativa é exemplo da axilidade e flexibilidade que han de incorporar os negocios para adaptarse ás condicións cambiantes. Pero as claves para seguir funcionando non só están no ámbito do negocio, a parte financeira xoga un papel destacado. Replanificar as débedas ou obrigas fiscais, conseguir liquidez, buscando financiación, negociando as condicións bancarias, ou xestionando o cobro das operacións comerciais son tamén accións clave que están a aplicar as empresas para a súa supervivencia.
Se te perdiches a anterior recompilación de boas prácticas de negocios que se adaptaron a nova situación, accede ao artigo e descubre o que fixeron Inditex, Airbnb, Paco y Lola, Room Mates, Estrella Galicia ou Amado clínica pediátrica, entre outros exemplos.
Dende Igape Responde, poñemos a túa disposición un grupo de expertos nos ámbitos financeiro, negocio, comercial ou na promoción en internet para axudar ao teu negocio a adaptarse a este situación e xerar ventas e manter a situación económica. Cubre a solicitude en liña para acceder ao asesoramento gratuíto do ámbito negocio ou financeiro do programa Igape Responde. Fai clic aquí!.