O branding estratéxico é unha disciplina de marketing que implica o desenvolvemento e a xestión da imaxe dunha marca co fin de aumentar o seu valor desde o punto de vista dos clientes e consumidores. É dicir, o branding estratéxico consiste na construción dunha marca sólida que conecte cos clientes e consumidores a nivel emocional.
O proceso de branding estratéxico implica varios pasos clave. En primeiro lugar, é importante identificar e definir a visión, a misión e os valores da empresa. Logo, débese desenvolver unha estratexia de marca que se adapte a estes valores e aos obxectivos que se marquen. Nesta estratexia inclúense elementos como o nome, o logotipo, o slogan e a identidade visual da marca.
Existen diferentes tipos de branding estratéxico segundo as necesidades e os obxectivos específicos da empresa. Os 5 tipos de branding estratéxico máis comúns son:
-Branding de produto: centrado na creación dunha identidade de marca para un produto específico.
-Branding corporativo: pon o foco na posta en marcha dunha identidade de marca para o conxunto da empresa.
-Branding de servizo: está centrado na creación dunha identidade de marca para un servizo específico que ofrece a empresa.
-Branding de empregado/a: enfocado na creación dunha identidade de marca para a empresa como empregado.
-Co-branding: consiste en que dúas ou máis marcas colaboren para crear un produto ou servizo en conxunto, usando as forzas de cada unha das marcas involucradas.
Levar a cabo unha estratexia de branding pode proporcionar unha serie de vantaxes importantes á túa empresa. Algunhas das vantaxes máis destacadas son:
Aumento da conciencia de marca. Unha estratexia de branding sólida pode axudar a que os clientes e consumidores comprendan mellor o que representa unha empresa.
Mellora da lealdade do cliente. Os clientes son máis propensos a seguir comprando produtos ou servizos dunha empresa se se identifican coa marca e os valores dunha empresa.
Diferenciación da competencia: Unha marca forte e única pode axudar a destacar nun mercado saturado e facer que unha empresa sexa máis memorable para os consumidores.
Incremento da rendibilidade: Unha marca sólida pode aumentar o valor percibido da empresa na mente dos clientes, o que pode levar a prezos máis altos e maiores marxes de beneficio.
Atracción de novos clientes: Unha marca sólida e ben establecida pode atraer novos clientes, xa que poden ser más propensos a elixir unha empresa cunha marca coñecida e respectada no mercado.
En resumo, levar a cabo unha estratexia de branding efectiva é esencial para construír e manter unha marca forte e exitosa e pode proporcionar unha ampla gama de vantaxes para unha empresa.
Se buscas asesoramento gratuíto e en liña neste aspecto, podes solicitalo a través do formulario do Igape Responde.